دلیل خواب شب‌هام

من کلا اعتقادی به خیلی چیزا ندارم. مثلا چشم زدن و چشم زخم و احضار روح و جن گیری و عقوبت اعمال بد تو همین دنیا و تعبیر خواب تو واقعیت و فال و … . البته قبلا به تاثیرگذاری دعا هم مشکوک بودم و با اینکه اثر دنیا رو روی خودم دیدم اما هنوز شَکم وجود داره.

همه ی ما خواب زیاد دیدیم و خیلی از خوابامون هم یادمون مونده. خوابایی که من تا حالا دیدم هیچ کدوم مهم نبودن و اکثرا که چه عرض کنم ، همه شون تحت تاثیر خاطرات و اتفاقات روزمره بوده. اما بعضی خوابا هست که وقتی بیدار میشم تا چند ساعت منگم و دست و دلم به هیچ کاری نمیره. اینجور خوابا هم بیشتر جنبه ی روایی دارن و مشوش نیستن.

بیش از هرچیز تو خوابای من گربه گنده و سیل و تعقیب و گریز وجود داره. تعبیر همه اشون هم رفتم خوندم که بدبختی و فلاکت و خاک تو سری و اینا بود که البته اصلا اعتقاد ندارم. جدا از اینا خواب اون خانوم رو هم زیاد دیدم. قبلا که باهاش حرف نزده بودم فقط من و بقیه حرف می زدیم و اون صامت بود. شاید ده بار خوابشو دیده بودم. دیشب هم دیدم منتها با این تفاوت که اونم حرف می زد. کلا خواب خوبی بود. حیف شد بیدار شدم. امروز هم تلویزیون دوبله شده ی تلقین رو پخش کرد و بازیگر مکمل زنش هم که شبیه. خلاصه حالم گرفته اس.

با این موجی که راه افتاده و بسته شدن وبلاگا و سایتا سرعت گرفته و حتی گذاشتن عکس بازیگر زن ایرانی هم باعث مسدود شدن وبلاگ میشه ، نوشتن هم سخت شده. برای منی که سیاسی نویس نیستم خیلی زور داره وبم هیتلر بشه چون عملا مخاطبم رو از دست میدم و خیلی مصیبته که بخوام دوباره از نو شروع کنم. واقعا وضعیت وبلاگستان وحشتناکه ولی خب یه کاریش می کنیم. همین دیگه. حس نوشتن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

@-: :wink: :twisted: :roll: :oops: :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :d :cry: :arrow: :?: ::-O ::) :-| :-x :-o :-P :-D :-? :) :( :!: