بیست سوالی

بعضی وقتا از دیدن یه ایده ی خلاقانه چنان به وجد میای که دامنت از دست میره. خب همچین اتفاقی واسه من افتاد و بالطبع چون دامن نداشتم شلوارمو از دست بدادم.

حالا این ایده خلاقانه حتما نباید آیس پک باشه که. ترم گذشته استاد درس کارآفرینی اینقدر آیس پک و امثالهم رو کوبید تو صورتمون که حالم از هرچی … هر چی هیچی. حالم از چیزی به هم نمی خوره. القصه. چند ماه پیش مشغول نت گردی (وبگردی؟ وبگردی بیست و سی؟) بودم که به یه سایت خارجی برخوردم. قضیه ی این سایت همون بیست سوالی خودمون بود که بجای اینکه سایت یه کلمه رو انتخاب کنه و ما حدس برنیم ، خود سایت کلمه ی مورد نظر ما رو پیدا می کرد.

خب اولش گفتم بولشته. گفتم اس هوله. واسه همین پرزیدنت خودمونو تو ذهنم انتخاب و شروع به جواب دادن سوالای سایت کردم. به ده تا سوال نرسیده بود که گفت اینه؟ یه خرده جا خوردم ولی گفتم خب پرزیدنت ما آدم معروفیه. بنابراین لیندسی لوهان رو برگزیدم و شروع به جواب دادن سوالا کردم. به بیست تا نرسید که پیدا کرد. البته قبلش یه حدس اشتباه هم زد که گفتم نیست و ادامه داد.

خیلی خرذوق شده بودم. عابدزاده و علی دایی و شهاب حسینی و لنا کاتینا و آسمون و … هرچیز شخمی که فکرشو بکنین انتخاب می کردم و پیدا می کرد. حتی محسن تنابنده رو هم حدس زد. خلاصه که کم آوردم. البته لازم به ذکره که اگه پرسشا رو درست جواب بدین زودتر به جواب می رسه و اگه چرت و پرت بگین خب مسلما اونم چرت و پرت میگه.

و برای رویت نسخه ی کامل همراه با ارئه ی ریز مکالمات به لینک ذیل برید:

www.en.akinator.com

7 دیدگاه در “بیست سوالی

  1. یادمه اولین بار ژاوی رو با ۴ تا سوال پیدا کرد! اون موقع بود که ایمان آوردم! :mrgreen:
    البته خان داداش یه سوالای سخت سختی میپرسید که یه سی چل تایی طول میکشید… مثلا اون موقعا که عباسی وزیر تعاون بود، ولی مهم این بود که آخرش پیدا میکرد طرفو، کلی حال میکردیم! اصن یه هفته بازی ما این شده بود که شبا میشستیم این برامون آدم پیدا میکرد!

  2. بابک بختیاری:کارآفرین نمونه یا بدهکار-کلاهبردار نمونه -تا الان چندین
    حکم از دادگاه
    به علت بدهی به مردم بابت فروش امتیاز آیس پک حسابهای بانکیش رو در بانک
    صادرات واقتصاد نوین بستن،من خودمم که حکم دادگاه دستمه ولی نه خودش تو
    دفترش پیدا میشه نه پول تو حسابش هست ،هر چند وقت یکبار هم که یکی از
    شعبه هاش دارن تعطیل میشن شعبه دربند-ونک -میرداماد -اسلامشهر-پارک ساعی
    -جمهوری-تجریش و
    درصورت درخواست تمام مدارک مثبته بدهکاری نامبرده را برایتان ارسال خواهم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

@-: :wink: :twisted: :roll: :oops: :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :d :cry: :arrow: :?: ::-O ::) :-| :-x :-o :-P :-D :-? :) :( :!: