یه نامزدم نداریم

چند سال پیش با دوست کشتی گیری که تابستونا هم کاپشن کرم می پوشید و وسط اتوبان و کنار دور برگردون منتظر تاکسی وایمیستاد همصحبت شده بودم. بحث انت*ابات بود و البته نباید انتظار بحث سنگین و عمیقی هم با این دوست عزیز داشته باشین. من گفتم آقا بیست و چهار سال دیگه من رئیس *مهور میشم. گفت عه؟ پس منم رهبر میشم. گفتم اینجوریه؟ من رئیس جم*ور آمریکا میشم. گفت خب پس منم رئیس سازمان ملل میشم. و در این لحظه با این قیافه  به اطلاعات سیاسی این دوست غبطه می خوردم.

خب نزدیک انتخ*بات و هر کی از مامانش قهر کرده اومده کاندید شده. البته برای نامزد شدن من، آشنایان و اطرافیان و نزدیکان از هر دو طرف بهم فشار وارد می کنن (البته الان که به خودم دقت کردم دیدم دارن از یک طرف فشار وارد می کنن). البته من اصلا قصد ورود به صحنه رو ندارم اما اگر ممد و اکبر و باقر و غلام و اسی و مادر ویکتور والدز نامزد نشن من میشم و از الانم بگم که به نفع هیچ کس کنار نمیرم حتی مادر ویکتور والدز.

رنگ من دورنگه، آبی و صورتی که گشتم بدترین ترکیب ممکنه رو انتخاب کردم. شعارم هم گذاشتم عدالت، آرامش، آزادی، رفاه، توسعه، سربلندی، حماسه، مهرورزی، همدلی، بسه، جهان بینی، اعتدال، روشنگری، خفه شو دیگه، آبادی، اصلاح، خدمت و غیره.

اما برنامه های جامع و کلانی هم برای آینده دارم و به نظرم با این برنامه ها میشه کشورو ظرف سه هفته از بحران نجات داد.

در زمینه ی اقتصاد. همیشه فکرم به این مشغول بود که چطور میشه تمام تیم های یک لیگ فوتبال رو راضی نگه داشت. در آخر به این نتیجه رسیدم که اگه تیم های بالا جدولی به پایینیا ببازن بالطبع همه خوشحال و شادن. این ایده بالقوه بود تا اینکه آقامون نیکوس آناستازیادس این طرح رو بالفعل کرد. حالا منم بلافاصله بعد از انتخاب شدنم و بدون هیچ اطلاع قبلی، تمام حسابای بانکی مردمو می بندم و بعد همه موجودی ها رو با هم جمع می کنم واریانس می گیرم و تقسیم بر کل جمعیت می کنم. بعد دیگه باید دید به هر نفر چقدر می رسه دیگه.

در بحث تولید هم میرم از خارج از هر کالا یک دونه وارد می کنم. بعد میدم دست توانمند متخصصان داخلی تا قطعه هاشو از هم باز کنن و آب کنن ببینن از چی درست شده بعد بشینن خودشون درست کنن.

در زمینه ی سیاست خارجی هیچ نظر خاصی ندارم فقط یه دو تا موشک میفرستم آنتالیا و دوبی که عقده هام وا بشه و بعدش یه مدت میرم کومودور(؟) تا آبا از آسیاب بیفته.

در سایر زمینه ها هم فعلا هیچ ذهنیتی ندارم فقط در زمینه ی رسانه، دستور میدم هر کی تو فیص بوق درخواست منو اکسپت نکرد بگیرن بازداشتش کنن و ازش اعتراف بگیرن.

خب همین الان مادر ویکتور والدز تماس گرفت و اعلام کرد که قصد کاندیداتوری نداره در نتیجه من با قدرت وارد عرصه میشم فقط اگه این دانشگاه قبلی مدرک لیسانسه منو زودتر بده که لااقل یه مدرک دانشگاهی داشته باشم به هر حال با دیپلم خیلی ضایعه. نــــه غلام؟ (خاک تو سرت که هنوز تو دوران دبستان موندی). در آخر اگه یه معاون اول خوشگل هم سراغ دارین پیشنهاد بدین که میخوام برای اولین بار یه معاون اول خانوم انتخاب کنم. نه، اصلا کل کابینه رو…

19 دیدگاه در “یه نامزدم نداریم

  1. الان یه احساس بشدت دوگانه دارم آخه چرا نه واقعا چرا جوونایی چون شوما با این همه خلاقیت با این همه ایده های ناب نمیرن کاندید بشن.از طرفی هم میگم همون بهتر نیان که یه وخ این همه راهکارهای اقتصادی فرهنگی خارجی داخلی بیرون نریزه و ما بی جنبه بازی در نیاریم
    ولی من به نمایندگی از باقی از شوما میخوام بیای وارد صحنه بشی و ما رو با کاندیداتوری و برگزیده شدنتون مستفیض کنی

  2. واریانس میگیری؟ بعد ما میریم رو دیوال دشّویی ها مینویسیم حامد کمونیست! :mrgreen:
    مگر اینکه من بشم وزیر “دفاع،رفاه،گردشگری و آموزش پزشکی”! :mrgreen: عنوانم خوبه؟ ۸)

  3. فعلا دارم نظرسنجی می کنم. با شما تعداد رای هام شد دو تا. یکی هم خودمم و اگه همینطور ادامه پیدا کنه حتما حضور خودمو اعلام می کنم.

  4. میذارمت وزیر اعظم. یه چی تو مایه های سنبل خان (این سریاله رو دقیق نمی دونم چی به چیه، در حد همون وزیر مزیرش دیگه)

  5. حالا هرچی. هدف خدمت به مردمه. نوکری مردم.
    وزیر ارشاد خوبه؟ فقط بعدش بذار یکی دو تا نشریه و فیلم هم مجوز داشته باشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

@-: :wink: :twisted: :roll: :oops: :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :d :cry: :arrow: :?: ::-O ::) :-| :-x :-o :-P :-D :-? :) :( :!: