این من، چون اسیدی گم کرده راهم

آیا وقت اون نرسیده که امیر اسید روی اسمش تجدید نظری داشته باشه؟
————————————————–
-: الو… بله؟ بفرمایید
-: کار داشتم باهات
-: ببین داری مزاحمم میشیا
-: واقعا این کار مزاحمته؟ اگه اسید می پاشیدم چی می گفتی؟
-: برو بابا مال این حرفا نیستی
-: جان؟
————————————————–
باید یه کمپینی جنبشی چیزی راه بیفته که دخترا اسید بپاشن تو صورت پسرای بی حجاب… بدحجاب حالا…. با حجاب… نمی دونم خلاصه به یه بهونه ای بپاشن دیگه…. نه، صورت خیلی واسه پسرا مهم نیست بهتره سایر نقاط بدن رو امتحان کرد :evil:
————————————————–
کلاس دوم ابتدایی که بودم انار خورده بودم و سرانگشتای دستم سیاه شده بود. بعد همکلاسیا همش مسخره می کردن. هرچقدر هم با انواع شوینده ها می شستم پاک نمی شد. آخر سر به والده ی گرام گفتم و با اسید رقیق و یا همچین چیزی دستمو شست و بطور معجزه آسایی لکه ها پاک شدن.
یعنی می خوام بگم اسید همچین بد هم نیست. اسید دوست ماست. اسید، دوست خوب بچه ها…
————————————————–
پسره تا همین دیشب به پیرزن چادر گل گلی هم رحم نمی کرده و بهش تیکه مینداخته و از افتخاراتش این بوده که از صد متری سایز لباس دخترا رو تشخیص می داده، بعد یهویی امروز تصمیم گرفته توی صفحه اش اینو پست کنه:
چه کسی می تواند درک کند جز تو؟ گریه… در برابر ظلم نمی ایستد… چقدر دیدن صورت زیبای خواهرم که با قطرات اسید نوازش شده اند دردناک است. شوک زده ام و نگران تمام دختران این سرزمین.
تو رو خدا. نمیشه یه طور دیگه مخ بزنی؟ چرا هرچیزی باید اینطوری لوث بشه آخه؟

10 دیدگاه در “این من، چون اسیدی گم کرده راهم

  1. ببخشید دیدگاه شما در مورد حوادث اسیدپاشی اخیر چیه؟اینجا منظورتون رو واضح بیان نکردید.البته متوجه شدم که پسری برای اینکه پز روشنفکری بده اون حرفایی که نوشتید رو نوشته.ولی دیدگاه شما به کل این جریان چیه؟مردها باید به این جریان اعتراض نکنن؟یا چیز دیگه ای هم هست؟ممنون میشم توضیح بدید.

  2. قضیه از لوث شدن گذشته و عمق فاجعه به مغز استخون جامعه رسیده، من نظری را جع به قسم آخر ندارم ولی عمق فاجعه اینه که جریان به جوک تبدیل شده و تو مملکت ما اصولا برای اینکه هر موضوعی رو از اذهان پاک کنن به جوک تبدیلش میکنن قافل از اینکه نمی دونن چقدر سخته که هر لحظه با این فکر تو خیابون قدم بزنی که شاید نفر بعدی منم …. :cry: :(

  3. من چه نظری می تونم داشته باشم؟ این کار با هر نیتی باشه کار کثیفی بوده.
    ولی من مخالف جوگیری و موج سواری و ریاکاری هستم. اینکه پسری ببخشید واسه مخ زدن داره اعتراض می کنه کاملا قابل تشخیصه و اکثریت هم از این دسته هستن.

  4. به نظر من که این قضیه همش جَوه. هرکسی برای اینکه به چشم بیاد و خودی نشون بده سوار این موج میشه و چندوقت بعد هم سوار یه موج دیگه.
    اگه غیر از این بود که پراید هم سالی دو هزارتا کشته میده و با این حساب هیچ کس نباید سوار پراید می شد.

  5. امان از وقتی که طنزنویسا سوژه پیدا کنن حالا اسیدپاشی باشه فوتبالیست گل نزن باشه لامپ باشه یارانه باشه بالاخره از یه چیزی آویزون میشن میرن بالا :d
    مختص ایران هم نیست تو کل دنیا این چیزا هست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

@-: :wink: :twisted: :roll: :oops: :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :d :cry: :arrow: :?: ::-O ::) :-| :-x :-o :-P :-D :-? :) :( :!: