فرویدیسم و یا همچین چیزی

اگه از یه آدم عادی مثل من بپرسن که تاثیرگذارترین شخصیت قرن گذشته چه کسی بوده ، اسامی ای مثل هیتلر و لنین و انیشتین و اینا به ذهن میاد. اما یه شخصیت دیگه هم هست که به نظرم تاثیرگذارترین انسان قرن بیستم بوده و اثرات تفکراتش هنوز هم رو به گسترشه. زیگموند فروید پدر علم روانشناسی همون شخصیته.

فروید معتقد بود که مشکلات روحی روانی آدما نشئت گرفته از سرکوب امیال جن*سی که وارد ضمیر ناخودآگاه شدن هستن. البته فروید علاقه ی پسر به مادر و دختر به پدر رو هم جزو این میل درنظر گرفته و علت گرایش پسرا به مادر و دخترا به پدرشون رو هم جزئی از نظریه اش دونسته. برطبق این تفکر برای جلوگیری از مشکلات روانی و رفتاری باید این میل رو رها کرد و الان هم بیشتر کشورای دنیا بر همین اساس اداره میشن. اروپا و آمریکا پیشرو هستن و کشورای دیگه هم یا همراه میشن یا همراهشون می کنن.

اگه نظر منو بخواین ، دقیقا نمی تونم بگم که موافق فروید هستم یا نه اما نظریه اش که فعلا جواب داده و اگه دقت کرده باشین آدمای متاهل موفق تر از عذب ها و ترشیده ها هستن. هرچند با آزادی مطلق در این زمینه چندان موافق نیستم.

من یکی از کسایی هستم که کمترین میزان ارتباط با جنس مقابلم رو دارم و با اینکه رغبت و موقعیتش هست اما بیشتر میلم به سرکوب میره و دلیلش هم نوع تربیت و مشکلاتیه که در ارتباط با زن ها دارم. با این قضیه میشه کنار اومد اما وقتی با احساس در هم آمیخته بشه دیگه شخص فروید هم نمی تونه کاری بکنه. مثل حالتی که من الان دارم و گرایش به جنس مقابلم با احساس همراه شده. صریح بگم ، من دختر میخوام!

میخوام این غلیان رو با ابراز احساس خاموش کنم اما نمی تونم چون اینطوری تربیت نشدم. وقتی از کسی خوشم میاد و با گارد بسته اش مواجه میشم نمی تونم شبیه سازی کنم و برم یکی دیگه رو پیدا کنم و به خودم بگم اینم همونه دیگه. یا نمی تونم دچار بی قیدی بشم و از هر موقعیتی برای لاس زدن استفاده کنم.

بله جناب فروید! من با شما موافقم ، ولی با احساسم چیکار کنم؟

12 دیدگاه در “فرویدیسم و یا همچین چیزی

  1. راه حل میخوای؟
    احساس خود را از مغز خود خارج کرده و به دست گرفته ونگاه آخر یا همان وداع خود را به ان کرده و بعد طی یک حرکت ورزشی آن را مستقیم پرت کنید به سطل آشغال!
    به همین سادگی به همین خوشمزگی! :mrgreen:
    برنامه ی بعدی ما آموزش چطور کشتن یه نفر :evil:

    فروید هم خیلی خ… بوده :wink:

  2. اینکه متاهل ها موفق تر از مجردا هستن اصلا ربطی به فروید نداره، قبل فرویدم بوده
    اما اینکه نظریه ش جواب داده همچی واسم گنگه کجاش جواب داده؟ از دید کی جواب داده؟ جواب مثبت داده یا منفی اگه مثبت بود مبارکه لیلیلیلیلیلیلی

    پیشنهاد مام اینه از هر موقعیتی برای لاس زدن استفاده نکن…

  3. فروید چیزی رو بوجود نیاورده. نظر داده.
    جواب داده که درحال گسترشه دیگه.

  4. با بقیه پسرها فرق داری ها بقیه پسرها فقطططط می می می خوان لاس بزنن
    اون هم با دخترهای رنگارنگ دخترها هم که اسکول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

@-: :wink: :twisted: :roll: :oops: :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :d :cry: :arrow: :?: ::-O ::) :-| :-x :-o :-P :-D :-? :) :( :!: