حیوان ژنتیکی

دو سه ماه پیش یکی از دوستان توی گوگل بز! یه لینکی برام فرستاده بود که اولش از دیدنش خیلی تعجب کردم ولی از اونجایی که هر روز باید شاهد یک پیشرفت علمی جدید باشیم زنهار شروع کردم به گشتن تو اینترنت و دیدن عکسا . حالا اگه شما تا حالا این خبرو نشنیدین من بطور کلی براتون توضیح میدم که قضیه از چه قراره .

میگن دانشمندای علم ژنتیک یه موجودی رو ساختن که هم می بینه هم نفس می کشه هم دردو متوجه میشه . این موجود کوچولو رو شرکت استرالیایی biogenica ساخته و اسمشونم گذاشته genpets که معنیش میشه حیوون ژنتیکی خونگی یا حیوون خونگی ژنتیکی یا خونگی حیوونی ژنتیکی یا … . این موجود کوچولو رو برای بچه ها ساختن تا با جاهای مختلفش ور برن تا شاید با این کار یه ذره کمتر خودشونو انگولک کنن . این بنده ی خدا توی یه بسته قرار داره و تا وقتی که بسته رو باز نکنین تو خواب زمستونی به سر می بره اما به محض باز کردن بسته ، چشماشو باز می کنه و از اون به بعد نیاز به غذا پیدا می کنه .

میگن این بابا از استخون و گوشت و خون تشکیل شده و اگه یه قسمت از بدنشو ببری خون میاد و باید سریع مداواش کنی وگرنه الفاتحه . باید بری تو باغچه خاکش کنی . این اسباب بازی رو هم تو چند مدل مختلف ساختن . مثلا بعضیاشون یه سال عمر می کنن بعضیا سه سال . حالتای مختلفی هم دارن . شیطون ، باهوش ، کم حرف! ، مودب ، اجتماعی ، خوش مشرب ، اراذل اوباش ، رئیس جمهور و … . توی سایت خود شرکت سوالاتی درباره این موجود پرسیده و بعد خودشون هم جواب دادن . که یه چندتاشو با هم مرور می کنیم.

مثلا پرسیده نفس می کشه؟ بعد یارو گفته بَه! خوابی؟ دو ساعته دارم تو پیت می گو.م؟ یا پرسیده این جنپتز احساسات هم دارن؟ که جواب داده آره گلم . تازه هرچی هم انگولکش کنی هیچی نمیگه . صداش درنمیاد . برو حال کن . حالا یه سوالی هم هست که من خودم می پرسم ولی کسی نیست جواب بده . یادمه یه شرکت آمریکایی یه عروسک هم قد آدمیزاد تولید کرده بود که خیلی هم خوشگل بود . می گفتن پوستش هم جنس پوست آدمه و مفاصلش کاملا حرکت می کنن . اما مهمترین قسمت ماجرا این بود که برای مسائل جن*سی می شد ازش استفاده کرد ولی خب ، حس نداشت و زنده نبود . حالا سوال اینه که از این جنپتز میشه برای اون مسائل استفاده کرد یا نه؟ اگه نه پس چی؟

حالا ملت شاکی شدن که بابا این چه اختراعیه ، این ظلمه ، این با حقوق بشر منافات داره و این حرفا . اما دانشمندا گفتن که بچه ها با این اسباب بازیا بازی کنن براشون خوبه . یه دید وسیع تری نسبت به آفرینش پیدا می کنن و شاید علم ژنتیک و پزشکی سریعتر پیشرفت کنه .

خلاصه این بود ماجرا . اما حقیقتش هرچی گشتم که یه عکس چشم باز از جنپتز پیدا کنم دستم رفت تو پوست گردو . می دونین ، پنج دقیقه اس سرکار بودین چون همچین موجودی وجود نداره و این فقط یه دروغ و شایدم شایعه اس . بشر تا ساخت همچین موجودی خیلی فاصله داره و شاید تا دویست سال دیگه هم نتونه بسازتش و اینم گوشزد کنم که ما تا دو سال دیگه می میریم چون سال ۲۰۱۲ میشه و دیدن همچین موجودی رو با خودمون به قبرستون می بریم . به امید آن روز ! الهی آمین !

8 دیدگاه در “حیوان ژنتیکی

  1. دمت گرم حامد من که مردم از خنده,تازه هنوز زوده این حرفا رو برا خودت ردیف میکنی یه ذره حیا کن :lol:
    حالا داری میشی یه نویسنده توپ امیدوارم موفق بشی البته دو سال دیگه وقت داری پس عجله کن :arrow:

  2. ری*دی بابا من کل اصفهان را با خبر کردم که این اختراع شده :lol:
    دیگه از این ک….شر ها ننویس :evil:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

@-: :wink: :twisted: :roll: :oops: :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :d :cry: :arrow: :?: ::-O ::) :-| :-x :-o :-P :-D :-? :) :( :!: